وبلاگ > معرفی و دانلود نرم افزار > درایور کارت گرافیک > دانلود و معرفی nVIDIA GeForce Game Driver 555.99 WHQL | دانلود درایور کارت گرافیک انویدیا

آنچه در این مطلب میخوانید:

دانلود و معرفی nVIDIA GeForce Game Driver 555.99 WHQL | دانلود درایور کارت گرافیک انویدیا

درایور کارت گرافیک انویدیا (nVIDIA GeForce Game Driver) چیست؟

nVIDIA GeForce Driver WHQL با نصب نسخه جدید قدرت عملکرد کارت گرافیک و در نتیجه سرعت و کیفیت بازی ها بالاتر خواهد رفت, مهمترین اثر آن سازگاری کامل با جدیدترین بازی های ارائه شده است. اگر اهل بازی کامپبوتری هستید و همیشه جدیدترین بازی ها رو دانلود یا خریداری می کنید و کارت گرافیک شما انویدیا هست پس حتماً نسخه جدید درایور کارت گرافیک nVIDIA GeForce Driver را دانلود و نصب کنید.دانلود و معرفی nVIDIA GeForce Game Driver 555.99 WHQL | دانلود درایور کارت گرافیک انویدیا

مزایای استفاده از درایور بازی NVIDIA GeForce چیست؟

  • بهبود عملکرد بازی: این درایورها با بهینه سازی عملکرد کارت گرافیک شما برای جدیدترین بازی ها، به شما تجربه بازی روان تر و با وضوح تصویر بالاتر را ارائه می دهند.
  • ثبات بیشتر: درایورهای جدید می توانند اشکالات و ایرادات شناخته شده را برطرف کنند و ثبات سیستم شما را هنگام بازی یا استفاده از برنامه های گرافیکی سنگین افزایش دهند.
  • قابلیت های جدید: NVIDIA به طور مداوم درایورهای خود را با ویژگی های جدید مانند پشتیبانی از جدیدترین فناوری های گرافیکی و ابزارهای تنظیمات بازی به روز می کند.

نحوه به روز رسانی درایور بازی NVIDIA GeForce:

شما می توانید درایورهای خود را به صورت دستی از وب سایت NVIDIA دانلود و نصب کنید، یا از برنامه NVIDIA GeForce Experience برای به روز رسانی خودکار درایورها استفاده کنید.

برای دانلود درایور های کارت گرافیک انویدیا به پایین صفحه رفته و درایور هارو نصب کنید.

جهت دانلود باید در سایت ثبت نام کنید، اگر اکانت کاربری دارید لطفا وارد شوید:

(پیشنهاد میکنیم که VPN خودتون رو خاموش کنید)

لطفا از این فرم برای ورود و یا ثبت نام استفاده کنید.

ارسال مجدد رمز عبور یکبار مصرف (00:45)

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published. Required fields are marked *